Nu har det hänt grejer :D

Skrivet 2010-05-13 @ 20:37:07
Jag har börja jobba nu så det har inte blivit så mycket tid och ork över till att blogga tyvärr. Men ska försöka bättra mig. Men den lilla tiden man har med sina två älsklingar när man kommer hem vill man ta vara på och samtidigt försöka träna så då blir det inte mycket tid över.
Men det är jätte kul att jobba, trivs jätte bra på nya skolan. Härliga barn och personal. Men det är tugn att gå från mammaledig till at jobba 100%. Jobbigt fysiskt och psykiskt för att jag inte får träffa Elvira så mycket längre :(
Men det blir ändring till hösten så :)

Ja och så HAR VI KÖPT NYTT HUS!!!!!!!!!!!!!! Jiihhuuuu!! :D
Vi ska flytta till Vattholma, ja ni läste rätt Vattholma. Jätte mysigt sammhälle och allt finns, affär, skola, förskola, sporthall tåg, buss etc. Har letat såååå länge i Björklinge för dit ville vi ju helst av allt, men det kostar ju en hel del om man säger så, så då började vi kolla vattholma och det blev billigre. INTE billigt men billigare. Och vi har några bekanta där och så så detta kommer nog bli toppen tror jag. 5 rum och kök så nu får vi plats ordentligt.

Här är en vinterbil på vårt nya kedjehus!!


Så nu är det fullt upp med mäklare och visningar mm Och inte minst rensning i hus och uthus *ppjjhhuu* det kommer ta lite tid. Det är tur att Jonas är pappa ledig 4 månader så han har lite tid i alla fall och greja lite.
Ja och pappaledigheten går så bra så, de har så kul min älsklingar.
Köpte en gunga till Elvira för ett tag sen och den får pappa stå vid en hel del för hon ÄLSKAR att gunga.

Gunga är livet!!

Äntligen hittade jag en fin keps till Elvira, och hon blev jätte tuff i den<3

 

I dag på förmiddagen va vi hos Lina, Kalle och Edvin det va jätte mysigt. Har saknat dem så nu när jag jobbar så vi inte kan ses. Sågs ju en gång i veckan förr. Men så är dte så då får man göra det bästa av situationen :D

Blev mycket lek och bus, fika och jätte god lunch!!! Tack för det Lina och Kalle, det gör vi om snart igen!!!

Nej nu ska jag gå ner och kolla hockey med Jonte, sen i morn är det jobb igen. Men det blir nog en lugn dag fö det är klämdag. Börjar 0930 så fick sovmorron i alla fall.

 

Puss och kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback