oj inte skrivt på ett tag 27/5

Skrivet 2010-05-27 @ 20:57:34
Nej som sagt det finns inte mycket tid att skriva och dte händer mycket i livet nu känns det som. Har haft en underbar födelsedag och blvit gammal. Men det glömde vi med festen jag ahde *Tack alla underbara* det kommer upp bilder snart från den, så det blir nog en del skratt då kan jag tänka mig :)
Så berättar me rom den då.

Har träffat min underbara gammla kära vänner Isa, Becca och Johanna och åt god kina mat, Det va för länge sen vi sågs men ska ses snart igen. Och tillökning i gänget igen i december <3!!!!!!!!    Johanna och Mati grattis än en gång!!!! Jag längtar så till det lilla pyret kommer.

Ja det va en del vad som har hänt men nu hinner jag inte mer för nu ska jag heja på Anna så hon kommer till final i Eurovisonen!!!!! GO anna Go anna!!!!!

God kväll kära vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback