Tillbaka till verkligeheten nu :S

Skrivet 2010-05-02 @ 20:03:25
Jag har blivit sååå dålig på att skiva på sista tiden man har inte haft lusten att sitta vid datan :P
Men ska föröska skärpa mig nu... men nu får vi se om jag hinner och orkar. För i morn är det dags för mig att börja jobba igen, hel tid också :S
Nu är det Jonas som ska vara hemma med snuttan i 4 hela månader :D sen blir det dagis. Vilken sommar de kommer att ha pappa och dotter. Men det ska bli ganksa skönt att får börja jobba igen, det hade vart värre om Elvira skulle börja på dagis men nu vet jag att hon är hemma och har det toppen bra med pappa.
Så livet rullar på som vanligt annars. Ska bli spännande i morn nytt jobb, eller ny skola i alla fall. Har blivit flyttad till vaksalaskolan, så det ska blir jätte kul Fick ett jätte bra intryck när jag där så. Det blit nog bra.
Men kommer sakna minna favvo mammor, Lina och Rebecca *pppuhhhuuu* vad jag kommer sakna våra myciga dagar tillsammans. Men så är det, det gäller tt träffas på helgerna och så nu i stället. Nån gång ska man ju börja jobba med...

I morn blir det till att titta på ett kjedjehus i vattholma med... så vi får se hur det går. Ser jätte fint ut så vi är sugna på det. Så det komemr bli en tuff dag i morgon :P
Nej nu är det soffan med älsklingen som gäller.
Puss och kram//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback