Usch detta känns jobbigt :(

Skrivet 2010-05-30 @ 20:23:34
Vi ska ju flytta till Vattholma, och mycket därför jag vill ha allt på ett ställe så att säga, kunna gå till dagis, affär mm. Men också för att vi vill ha störr. Men självklart med den babybommen som är så är dte fullt på de dagis som finns i Vattholma. Så vi har fått en plats i storvreta, jätte fint är det. Men det är inte vad jag hade tänkt :( så just nu känns det lite tungt med flytten, kommer va svårt att lämmna detta hus ändå.. har ju haft det innom famlijen i 25 år så det kanske inte är så konstigt. Men jag vet att det kommer bli bra, jag ska ge mig fan på att ta körkort också :P
Va första visningen idag och det kom 10 familjer så det känns ju bra. Är visining igen i morgon kväll så vi får se hur det går, spännande.

Igår  va jag på örbyhusdagen med Ida och Carro, det blev en toppen rolig kcäll med mycket dans och skoj, tack brudar =)

Nu är det bara till att ladda om för en ny jobbar vecka. Snart blir det chips och film med min underbara sambo<3

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback