11/11 Torsdag och vab

Skrivet 2010-11-11 @ 21:36:17
Ja igår fick jag samtal från förskolan om att Elvira hade 38 graders feber så det va bara att sätta sig på tåget och hämta henne. Men så va hon pigg som bara den hela eftermiddagen sen efter att hon sovit i 2 timmar... men va hemma med henne idag för att inte ta risken och för att inte förskolan skulle bli irriterad av att vi kom med henne för tidigt..
Men vi åkte in till stan en stund och köpte lite små saker och present till Martina som fyller 20 i morn :D och farsdag present till morfar och Jonas.. Vi gick till min mormor sen och tog en fika.. När Jonas och Elvira kom hem, för jag drog och tränade, hade hon lite feber igen.. jag fattar ingenting. Hon är sjuk hela tiden känns det som, varje vecka är det nått. Och det e ofta feber, hosta och kladdiga ögon. Så funderar på att ringa husläkaren och höra vad det kan va. Blir lite jobbigt att få åka från jobbet någon dag varje vecka. Men i morn är Jonte hemma med henne så hon får vila lite mer.. Sen blir det 20 års kalas!!!!! Och lördag då smäller det!!!! PARTY PARTY!!!!!
Nej nu väntar sängen!!! Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback