16/11

Skrivet 2010-11-16 @ 20:31:32
Oj va tiden går fort nu sitter jag och Jonas och planerar julen :P pjuuhhuu att den redan snart är här.. Har planerat så att vi ska bjuda hit all våra nära och kära till vårt nya hem. Finns det hjärterum så finns det stjärterum :D  Det blir en hel del att förbereda, kolla vilka som ska komma, vad ska finnas med på julbordet etc ja men det känns då ändå bra att vi satt igång i tid=)
Idag va jag hemma med Elvira igen. Jonas och jag har vart hemma lite varannan dag så ingen av oss ska bli för mycket drabbad i arbetet. tycker det är det mest rättvisa, och det funkar bra. Men idag har hon mått bra och har inte haft feber så i morn väntar dagis igen.
Idag va vi in till stan och träffade Ida på stan för vi skulle fixa present till våra buggledare. För på lördag är det buggavslutningesfest JJIIHHHUUU va jag längtar. Det e skit tråkigt att det redan gått tio veckor, men det kör i gång igen i januari så... Så festen ska bli suuppeerrr kul!!!! Så vi har köpta massor med godsaker så vi ska fixa en mysig korg till vår ledare som han kan gotta sig med i det kalla vintervädret =)  Hoppas han blir glad för han är guld den mannen, hur rolig och skön som helst. Är man på dåligt humör eller trött eller nått när man kommer dit så har man alltid ett stort leende på läpparna under träningen och när man går därifrån!!!
Nej nu blir det tv och fortsatt julprat!!
Trevlig kväll alla vänner!!! Puss kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback