25/11 Torsdag

Skrivet 2010-11-25 @ 21:07:26
Jaha då va det fredag i morn igen... gud så veckorna flyger fram. Och vilket väder vi haft/har, nu är det vinter i alla fall kan man säga. Barnen på jobbet är överlyckliga i alla fall :P
Elvira tycker också det är kul med snö!!
Och visst kan jag hålla med om att det är mysigt med allt vitt allrahelst nu till advent. Så snart blir det mysfaktor 100 hemma i huset när alla mysiga julsaker kommer fram :D
I morn är det dags för denna mamma att gå ut och roa sig igen:P Jag och Jocke *min bästaste buggkavaljer* ska ta oss ut till fyris park och dansa lite till SANNEX!!!! Ska bli sååå roligt att få bugga igen!!!!
Innan det ska vi till svärmor och sambo för att äta lite middag, trevligt trevligt!!

Fyris Park-Trivselparken nära stan

 

Sannex 2010-11-26

Årets sista buggfredag-missa inte!

kl 21:00 - 01:00 (insläpp från 20:30)


Åhh vad jag längtar tills i morn nu när jag ser den bilden, sak bli såååå kul!!!!! Ska dansa så fötterna glöder :P

Puss och kram!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Sötaste tjejen i hela världen!!

2010-11-25 @ 22:27:20
Postat av: Alexandra

Vilken fin bild på Elvira! En riktig vinterbild, perfekt som decemberbild i almanackan :)

2010-11-26 @ 09:18:54
URL: http://junibrud.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Åhh älskade snuttan va fin hon är!! =)

2010-11-30 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback