Tisdag morgon

Skrivet 2010-11-23 @ 08:02:42

Ja det är tisdag men jag går fortfarande i lördagens buggkväll =) Ja herregud så otroligt roligt det va. Finns det något roligare än att bugga?? Nej jag tror inte det... jag har verkligen hittat nått som jag älskar att göra och kommer fortsätta med det länge länge. Det blir ju extra roligt när man har en underbar kavaljer också ;) Jocke is the man!!!!!  Så det blev en del blåsor under fötterna och träningverk i axlar och armar efter en hejdundrande danskvälle. Det togs massor av bilder där under kvällen så jag hoppas på att få tag i några och lägga upp sen :P

Nej nu är det dags för jobb och försöka få bort buggen ur huvudet för en stund :P

Puss och hej!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback