Veckan började inte som vi hade tänkt oss!

Skrivet 2010-11-02 @ 14:39:16
I går måndag va Elviras förskola stängd pga planeringsdag så då hade jag och Jonas tagit semester så vi kunde göra något kul i hop hela familjen! Så vi bestämde att vi skulle åka och bada på fyrishov =) Så vi var redo gick upp i tid och så, så skulle vi packa i hop alla saker och ge oss iväg. Då hittar inte jag min bikiniöverdel :( och den nya är den ända som sitter bra och som jag kan bada bra med Elvira med. Så vi letade överallt åkte till mamma och pappa och letade men nej det är helt borta :( så det blev inget bad... Så jag va så lagom på bra humör över att det va jag som gjorde att allt blev fel.. men men vi gjorde det bästa av situationen. Vi åkte till stan och gick på leksaksaffär och det gillade Elvira lagom mycket *väldigt mycket* sprang runt och skulle ta och prova allt som fanns framme att prova :-) Sen åkte vi och köpte nya skor till Elvira och åt mat, sen köpte vi en damsugare och storhandlade mat på en gång. Så det vart en bra dag i alla fall. Men när vi kom hem va Elvira jätte hängig och det visade sig att hon hade 38 graders feber. Så det va till att mysa hela kvällen, inte jag dock för jag drog iväg och tränade lite aerobics :) det är så SUPER kul allså. det droppade om oss när vi gick därifrån :P hehe man har ett leende på läpparna under hela passet!!!
Idag har jag vart hemma med Elvira, men hon är mycket bättre och piggare. Hostar och är bra förkyld fortfarande men febern är borta så det e skönt. Hon får va hemma med farmor hela dagen i morn, det va bestämt sen tidigare för farmor åker till Gambia på torsdag så då vill hon va med tösen. Så då får hon vila i morn med.
Nej nu ska jag ta och fixa till mig lite för jag ska in till stan och käka med några jobbarkompisar ikväll =) ska bli jätte trevligt. Extra kul när det e en helt vanlig tisdag. Sånt behöver man ibland i den vanliga vardagen :P
Fortsatt trevlig tisdag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback