12/10 Tisdag

Skrivet 2010-10-12 @ 21:03:34
En helt vanlig dag. Ja vad ska jag skriva.... inte hänt nått särskilt.
Igår va vi hela familjen en sväng på höstmarknaden, det är lite mysigt tycker jag. Trots trängseln med vagnen, men det gick bra. Ställer man in sig på att det blir lite jobbigt så tar man det lugnt. Hittade en del men köpte inte så mycket.. jag höll fingrarna i styr.. :P köpte lite nougat godis och en hjortkorv. Sen va vi upp till gränby centrum en snabbis och handlade lite, och köpte sockerplast till Elvira och så hittade jag 3 tröjor och ett par jeans för 200:- som jag inte kunde låta bli att köpa!! Det tycker jag av ett fynd!!!
Bjuder på lite bilder från vår vardag:
Ja Elvira avgudar Pippi, varje dag när vi kommer hem från dagis hämtar hon Pippi filmen och kommer till mig ocg säger: "Mamma pippi häj" :) Och hon skrattar och ler och älskar verkligen att se på pippi.





Elvira och pappa busar, här gungar de tillsammans på snigelgungan :) Mina två älsklingar<3


Trevlig kväll alla vänner!!!



Kommentarer
Postat av: Lina

Men åh såå söt hon är!! Och vilken läcker snigel! :)



Jag har inte börjat träna nånstans bara provat på i Bälinge än så länge. Men jag vet inte om jag ska börja där. Har iallafall kommit igång med promenader och sprungit spåret en gång!! :)



Klart vi ska komma och titta!! Är ju hur nyfiken som helst på aatt se hur ni bor!!



Massa kramar till er gumman!! Saknar er som sjutton!!

2010-10-15 @ 10:22:22
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback