Ensamt fredagsmys 1/10

Skrivet 2010-10-01 @ 19:57:04
Ikväll blir det eget fredagsmys för Jonas är på grabbkväll. Det brukar kunna va riktigt skönt att få vara själv en kväll så här i bland men i kväll känns det verkligen inte så. Känns bara ensamt och tråkigt och lessamt att vara själv ikväll... :(   Känner mig inte helt bra heller så det är väll kanske det... men då blir morgon dagen desto bättre och mysigare =)
Så snart blir det Idol och heja fram Chris!! Den gamle härliga sannex sångaren!!!!!
I dag har jag vart med min käre syster på stan en sväng för jag fick sluta tidigare, då passade jag på att byta lite av kläderna jag köpte i går. För i går hade jag en ensam dag på stan, slippa stressa till tåg och dagis. Det va såå skönt, och härligt att få unna sig själv lite kläder för en gångs skull...
sen åkte vi och hämtade Elvira och åkte hem till oss och så färgade jag Jennies utväxt, och jag lyckades än en gång =) Nästa vecka är det min tur att fixa håret, har beställt tid hos en frisör och de va bra många år sen jag va hos en frisör så det ska bli jätte spännande. Kul att få fixa sig så här i höst mörkret, nog för att det vart underbart väder nu några dagar!!!
Nej nu börjar Idol kära vänner, ring och rösta på Chris!!!! Heja heja heja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback