Ett vuxen poäng till =)

Skrivet 2010-10-21 @ 07:59:42

Igår va det föräldrarmöte på Elviras förskola. Jätte mysigt med tända ljus och frukt. Det va roligt att träffa och se lite flera föräldrar för det är inte ofta man gör det...
Och jag kände på mig att jag skulle ta åt mig något när jag åkte dit, och mycke riktigt jag ställde upp på att vara förskolerådsrepresentant :P Ska sitta med i ett möte per termin och prata om förkolans ekonomi, fixa gården och om det är något annat som är vikigt för förskolan. Det blev jag och en mamma till, lite kul för den mamman är också från Vattholma så det va kul att även hon ville, för den mamman är den vi har pratat mest med och träffat hemma i parken och så.
Så jaha då blev man genast lite vuxnare :P Det känns lite kul faktiskt, jag är ju sån som tycker om att ha lite extra ansvar ibland :)

Nu dags för arbete, trevlig torsdag allesammans!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Ha det så bra! (:

Nu kör jag en liten frågestund dessutom så passa på att ta en titt ;)

2010-10-21 @ 08:12:29
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback