Fredag 22/10

Skrivet 2010-10-22 @ 21:14:28
Sitter här i soffan för mig själv och tittar på Idol *och kollar runt på datan* Elvira sover som en stock efter en riktig mys och bus kväll hos Ida<3 Va till Ida en sväng hela familjen på lite fika och mysigt prat! hade gärna vart kvar några timmar till kände jag men Jonte skulle iväg så... får ta det en annan gång.. Blir en hel del helger snart efter varandra som vi har massa roliga danser inbokade, och en kryssning :P Japp igår bokade vi en dansbandskryssning, så jag ska iväg ut på sjön igen :P Löv it!!!! hehehe... Satt och pratade om det idag, jag har fanken inte festat på över en månad och ska ha det lugn och skönt denna helg och nästa med... så länge har jag nog inte tagit det lugnt sen jag va gravid... om ens då :P hehehe  nej det finns ingen underbarare än att ha familje mys helgar!!!! Helgar?? Heter det så?? jaja..
I morn blir det myskväll med Linus Tessan och lilla Amy de kommer hit på middag och sover kvar så det ska bli såå himla mysigt. Va ett tag sen vi såg nu så ska mysa ihjäl Amy, nej då... det va lite fel valda ord. Men ska gosa massor...
Elvira målar en teckning till Ida!!
Ida skämmer bort Elvira med en egen skål med chokladbitar.. hon va jätte fin efter det =)
God kväll god kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback