Fredag 29/10

Skrivet 2010-10-29 @ 22:12:12
Idag har jag vart på kurs för tredje och sista gången *för denna gång* har gett mycket faktiskt denna kurs. Så nu har man lite mer på benen:)
Elvira va inte helt bra i magen och rumpan igår så hon fick vara med mormor idag. För det verkar vara så svårt för dagis att sköta detta med blöjor och smörjning *suck* men nu ska jag prata allvar med dem att de måste fixa det för min tjej är väldigt känslig så gör de inte det ordentligt kommer hon ju inte kunna gå på förskolan.  Men ska köpa nått som förebygger också så... Men hon har haft en toppen dag med mormor först en stund på jobbet där hon charmade varenda en och sen massa bus och lek =) Vart glad och på topp humör hela dagen och kvällen, hon va helt tokig och busig hela kvällen hos mormor och morfar så hon somnade som en stock i bilen hem :P
Nu har det vart mys med rödvin ost kex och Idol!! Och de två finallisterna är ju självklara tycker jag : Jay och Minnah!!!! GRYMMA ikväll!!!!!
Nu fortsatt mys!! Trevlig fredag kväll gott folk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback