Helgen!

Skrivet 2010-10-24 @ 19:57:32
I går va Linus Tessan och lilla Amy här, åt god mat och pratade och skrattade en hel del =) Det blev tre rätters middag och det fick bra betyg lät det som. Det blev en jätte mysig kväll, Elvira tyckte det va jätte kul med Amy hon visste inte till en början om hon skulle våga ta på henne eller inte fast hon ville. Så fort Amy lät på något sätt så log Elvira stort, det va så roligt att se. Till slut vågade hon peta och killa Amy lite hihihi. Så söta!!!!!!
När barnen somnat blev det god dricka och godis :P och så gjorde vi en rolig lek som Tessan kom på, ungefär som spelet Alias att man skulle beskriva ett ord uten att säga något av det som man skulle beskriva.. öhh ja hoppas ni fattar vad jag menade där hahah:P och det blev många goa skratt där kan jag lova!!!!!
Tyvärr är det så att jag va hos min mor och far idag och kameran ligger kvar där. *arg* men får lägga upp de i efterhand i morn!!
Idag va det dags för den härliga buggen igen:D och det va så himla kul idag!!! Idag kändes det verkligen att man lärt sig. Fick lära oss en ny jätte rolig snurr också, super!!! Sista låten får vi dansa fritt och då märker man verkligen vad man har lärt sig och det e såååååå super duper kul, kan knappt vänta tills nästa söndag!!!!
Sen vart det middag hos mor och far syster min va där också och Elvira fick en jätte fin pyjamas av henne, den är ljusrosa med ett vitt skelett framtill som lyser i mörker hihi superfin!! Tack snälla moster "gudmor"
Nej nu dags för ensam mamma söker hörröni!!!!!
Puss och hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback