Söndag och bugg =)

Skrivet 2010-10-03 @ 19:18:51
Idag han vi med mycket här i familjen. Storstädat huset på morgonen åkt in till stan in till gränby en snabbis, tömt kärran på skräp och åkt och hämta ett badkar som vi fått begagnat. Ska bli sååå skönt att få in det så vi kan bada och att Elvira kan få bada i lite större. Sen va det ut på en snabb kopp kaffe i Läby för sen va det dags för söndagens höjdpunkt BUGG :D det är såå himla kul alltså!!! I dag blev det extra kul för det blev lite avancerat, hehe jag hängde inte med där ett tag med lla steg och snurrar hit och dit, ändå har jag dansat en del innan. Men kommer nog in i det, det är så svårt också när man dansar med olika och alla kavaljerer dansar så olika och olika bra. Min kavaljer Jocke och Idas kavaljer Johan är bäst tycker jag så vi kan väl få hålla oss till dem tycker jag :P men man lär väl sig mer på att dansa med olika så...  Längtar redan till nästa söndag!!!!!!!!
Blev jätte god middag hos mamma och pappa sen, passar på och äter middag där söndagar när jag ändå är i björklinge på bugg... Men så är det så att Elvira blev dålig igen, så kom hem och hade 38,1 i feber igen. Hon blev jätte förkyld i fredags ju och nu kom febern vet inte om det är pga av sprutan förra veckan. Men Jonte börjar bli dålig han med, han är alldeles vit prickig i halsen så får se om mina två älsklingar blir hemma i morn.
Nu är det snart ensam mamma söker hörre ni det har väl ingen missat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback