15/9-10

Skrivet 2010-09-15 @ 21:14:03
En vanlig onsdag har det vart. Och jag kan lova att vår dotter har kommit i trots-åldern *suck* hon är hur snäll som helt på dagis (vad det låter och verkar som i alla fall) och så kommer vi hem då är det trots mot mamma och pappa så det hette duga... phhjjuu... hon blir galen verkligen galen när hon inte får som hon vill, bara slänger sig på golvet och skriker.. och äta nej det ska hon inte göra. Jo gurkstavar och dricka mjölk det ska hon ha, och försöker man locka henne med maten så blir hon vansinnig och slår huvet typ i stolen.. ja jag fattar ingenting är det vårt fel??? detta gör mig så lessen och man känner sig som den dåligaste mamman i världen =( Hoppas inte det utan att det är detta man ska gå igenom mer eller mindre och att vi får en väldigt stark var version.... Hoppas på att det snart går över, för min tös är en fin och en rikig gull och go unge när hon sätter rätt sida till och älskar att busa, leka, mysa, pussas och kramas!!!
Busunge!!

Gullunge!!






Nu har ju vi äntligen fått upp våra fina schabloner och här kommer kort på hur det ser ut.
Hallen på övervåningen
Vardagsrummet
(är inte helt klar med schablonen är på plats i alla fall)



Nu ska jag ta en apelsin och mysa med min älskling framför tvn.
Puss och god natt!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Vännen då! Jag har en likadan här hemma så du behöver inte vara orolig! Haha jag har också undrat ifall det är "normalt" ibland när de gör så konstiga saker, men det är det.. Bella är också inne i en trotsperiod och har varit det ett tag och det roligaste är nu när hon har börjat förskolan att hon kommer hem med nya saker. En grej just nu är att skrika i olika lägen som om hon har blivit bebis på nytt.. De observerar och lär och tar efter.. haha



Kram på er!!!

2010-09-15 @ 21:26:35
Postat av: Sandra

Blir ju fin fint!!!

Måste komma och hälsa på nått snart!

2010-09-16 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback