20/9 Måndag

Skrivet 2010-09-20 @ 20:49:41
Helgen har fart fullspäckad med roliga saker. Men det känns idag måndag kan jag lova...
Jag hade en underbar kväll hos Lina i fredags med sushi, gott vin och godis ute på deras fina glasveranda :P TACK LINA FÖR EN TOPPEN KVÄLL!! Ja vi hade inte sets på ett tag och det märktes, jag tror vi pratade i nonstop i de ca 5 timmarna som jag va där *hehe* det måste göras om snart!!!
I lördags va det dags för 25 års fest, Bornas tur att fylla 25 och bli lite gammal :P Vilken fest det blev, det va toppen kul verkligen!!! Härligt folk och bra musik och en hel del tokig dans *hehe* super kul va det!!!! TACK BORNA OCH ALEX FÖR DET!!!   Ja och bästaste tant Ida va barnvakt och Elvira. Och det gick ju som vanligt bra =) skulle hämta henne i söndags och ja då va ju mamma jätte rolig... hmmm öööhh nej. Inte ville väl hon med mig hem heller, det va ju mycket roligare där med Idas brors dotter och Ida själv..  Men tillslut så gick hon med på det i alla fall, för då va det dags för Ida och mig att dra iväg och bugga :) så jäkla kul det är.. ändå har vi inte kommit så långt än så jag kan bar tänka mig hur kul det kommer bli framöver!!!
Sen vart det middag och glasstårta till efterrätt för Elvira blev 1 1/2 år i söndags!!!! Min stora tjej<3
Och rösta varför gjorde man det blev inte som man ville i alla fall men får väl hoppas det blir bra i alla fall....  Det med sd är ju en katastrof om jag får säga mitt.....
Min stora tjej älskar ju allt vad kläder och skor heter och ikväll efter hon hade badat ja då tog hon på sig kläderna helt själv!!! Jag fattar inte hur duktig hon är redan. Hon kan sitta hur länge som helst i hallen bland alla kläder eller i sitt rum och ha dragit ut alla kläder och ta på och av. Och så blir hon tokig om hon inte klarar något plagg :P
Jiihuuu byxorna på!!







Inte helt rätt men nästan i alla fall =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback