ÄR SÅ LESS PÅ DETTA NU!!!!

Skrivet 2010-09-13 @ 22:06:14
Ja nu måste vi fan få dagisplats här i Vattholma snart annars kommer jag bli galen, idag när jag skulle ta tåget för att hämta Elvira ja då va tåget inställt så jag va tvungen att ta bussen och den va ju lagom SEG OCH SEN så jag kom ju ganska sent. Ja men vi hinner med nästa tåg tänker jag det e lugn men INTE DÅ!!! Nej då är dörren till där man ska gå på med barnvagn avstängd och tåget är proppat så jag får inte gå på!!!! GALEN JAG BLEV!!!!!!!! Va bara tur att Jonte va klar på jobbet så han skulle åka precis. Va på väg att gå hem då allså... nej fy fan detta kommer inte att gå, kan ju tänka mig hur det kommer bli med tågen i vinter :( Det e kul när man har gått ner i tid för att hämta Elvira tidigare och hinna hem och mysa innan det e mat och sova men nej då åker från stan vid 14 men är hemma först vid 1530 16 tiden *suck*
Och det värsta är att de flyttade två baracker från ena förskolan här i våras, MEN ÄNDÅ ÄR DET 12 BARN SOM INTE HAR PLATS HÄR I VATTHOLMA KAN NI FATTA UPPSALA KOMMUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry men är så irriterad!!  Det tråkiga (eller bästa just nu) är att dagiset är så otroligt bra det Elvira går på nu!!!
Nej nu får det blir sängen snart om Elvira ska gå upp 0530 i mornbitti med...
Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback