En kalasig helg!!

Skrivet 2010-09-06 @ 20:58:33
Helgen började med kalas hos Jonas morfar, god mat och fika :P  Sen ville vi hem fort för vardagsrummet blev klart i fredags, så nu är det vitt och fint =) så nu sitter vi vid Internet och kollar dekorer varje kväll :P Ska väll köpa till nya möbler också så småning om men det kanske får vänta lite...  Men vi är jätte nöjda med resultatet, så nu är det bara piffet som ska fixas...
I lördags fyllde min pappa år så då va det lite kalas med kräftskiva in på sena natten :P jätte trevlig kväll med trevliga människor och goda kräftor. Ja en del i alla fall, varning för kinesiska kräftor SSÅÅÅÅ äckliga och alldeles grå svarta... fy fan va äckligt det va. Som tur va så va det väldigt mycket kräftor... Tyvärr så ligger kameran kvar i Läby med alla roliga kort, men jag får lägga upp dem under veckan :P
I söndags gick vi ut i skogen hela familjen och mormor och moster för att leka lite och kolla svamp, så alla tog på sig gummistövlar och vandrade ut. Men vi kom inte långt förrän vi va tvungna att vända tack vare de där himlans myggen som tydligen har vaknat igen!!!!! :(  Så de där odjuren förstörde vårat skogsbesök, så det blev lek hos mamma och pappa på gården i stället.
Min ängel har fått tillbaka förkylningen så hon är lite hängig så vi får se om jag får vabba för första gången i morn...  sov inte bra i natt så jag hoppas det blir bättre nu i natt. Men hon har redan gnällt en del så vi får väll se...
Nej nu ska jag fortsätta kolla grejer till vardagsrummet min vänner.
Go kväll go kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback