En vanlig onsdag 1/9

Skrivet 2010-09-01 @ 21:25:46
Ja nu sitter vi uppe i sovrummet i sängen och kollar på tv och jag har datan i knät och en fruktskål bredvid mig :) för vardagsrummet är en enda röra just nu för målaren har vart här idag och påbörjat ommålingen =) Jag bara längtar tills det blir klart så vi får göra i ordning vårt vardagsrum som vi vill ha det!!!!
Mamma pappa och syster va här ikväll och fikade lite och busade med Elvira. Så härligt att det är toppen fint väder om kvällarna så man kan va ute. Vi satt ute och fikade i solen :)
Helt sjukt att det är 1 september redan, vill inte riktigt inse det tror jag. För i morse när jag skulle åka tåget till jobbet upptäckte jag att mitt busskort gick ut 31/8 och jag tänkte i måndags att det e ett tag kvar så det behöver jag inte tänka på.... hehe så det blev till att betala i morse :P Nu är det bara att hoppas på en underbart fin höst!!!!!
En liten rolig sak om Elvira och som bevisar att hon är en lite vilde... På dagis sitter det kort på alla barn som har skolats in under dessa veckor, det är fyra små tjejer lika gamla som Elvira. Bredvid kortet står det lite info om barnet vad vi föräldrar heter hur gammal hon är och så står det vad hon gillar.. och vad står det på Elvira :P Jo att hon gillar att vara i sand lådan och att KLÄTTRA!!! hehe på de andra står det gillar dockvrån, köra med dockvagnen, va i lilla köket =) jag har en liten äventyrare jag... <3
Hon gillar att klättra med pappa i lekparken hemma också!!!








Här e en lite trött tjej med sin nya jacka och sin nya mössa som mamma är så nöjd med :)



Hej svejs alla goa vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra Söderlund

Va fin fasters älskling va i nya mössan =)

2010-09-01 @ 23:00:10
Postat av: Lina

Men hon e ju bara fööör go den där lilla gullungen!! Vi saknar henne och hennes föräldrar nåt fasligt!! SJÄLVKLART ska vi ses över en flaska eller två!! När när när??!! Vi kan ju inviga vårt nya uterum!!! Eller ert nya hus för sjutton!! Nu tar vi och bestämmer nåt!! Vad sägs?! Kram kram kram

2010-09-02 @ 19:16:13
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback