Ingen kameraladdare= inga bilder :( 27/9

Skrivet 2010-09-27 @ 19:53:30

Ja min himla kameraladdare är spårlöst borta!! IRRITERANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så jag kan inte lägga upp några bilder från helgen bravader... Ja för helgen va fullspäckad av saker igen... I fredags fyllde min kära syster år så då va det lite kalas och sen tjej kväll med bowling och utgång... det vart lite lugnt som tur va för man skulle hålla igång lördag med. Ja för lördag va det kräftskiva hos oss för Pata är hemma från Afghanistan och önskade en kräftskiva med alla kära vänner. Så det blev hemma hos oss, blir lätt så när man har hus :) men det va jätte kul som vanligt med alla goa människor. Så hela huset blev fullt med madrasser och folk som sov över hahhaha  har 5 rum men ändå låg en i hallen :P
Hoppas alla hade kul som jag hade, verkade så i alla fall..
I fredag va jag med Elvira på 18 månaders kontroll också och det va mindre kul för då va det spruta på gång och det gillar inte Elvira inte jag heller för den delen :(  Så självklart reagerade hon på den på kvällen med 38,3 i feber så hon somnade i min famn innan hon och pappa skulle åka hem. Och det va länge sen hon somnade så.... så då e man dosig.. gumman min. Men som tur va så va det över på lördag morgon.  Sen söndag förmiddag när hon kom hem från farmor hade hon fått något rött utslag i ansiktet så det va säkert en reaktion på rödahunden i vaccinet. Men det försvann det med så... Men nu går man bara och väntar på den stora reaktionen som brukar komma kring 5 dagar efter vaccinet e taget... :(
Nej nu blir det snart idol och heja fram Chris (country Chris) så han går vidare!!!!!
Go kväll folket!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback