Lördag 11/9

Skrivet 2010-09-11 @ 20:44:34
Igår va jag och Ida på maskeradfest och hade sett fram emot det otroligt mycket... men det blev inte som vi trodde så vi blev lite besvikna.. va nog för gamla för just denna fest... ja ja söta va vi i alla fall, eller hur?? hehehe
Mimmi and Cowgirl
Nu blev jag själv i soffan en stund, Jonte gick iväg till Linus en stund för han är här hos sina föräldrar. Men jag har det mysigt med datan jag... får duga en stund i alla fall..
I dag har vi donat en massa i huset och trädgården och det ska fortsätta lite i morn, men kärran e full med skräp så vi måste åka med den först :P innan vi kan fylla på mer...
Så ikväll blir det bara massa mys i soffan med kanske nått gott ;)
Trevlig kväll allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback