I dag har vi fått en hel del gjort hemma, det e bra att ha en liten tös som tar upp en tidigt på mornarna då hinner man med mycket. Så idag har jag fixat i hallen uppe, det blev jätte bra väntar på en schablon så det kommer kort när det e helt klart *roligare så* sen har jag rensat tvättstugan så det blev jätte fint, packade upp en kartong som vi bara ställt in där och hittade en del saker som jag undrat vart de tagit vägen i flytten :P
Sen bakade jag och Elvira en hallon blåbärs paj för Annelie och Martina kom på lite fika idag *mys* så det blev lite smuligt och blött på golvet för hon skulle såklart diska efteråt också :D
Och så började buggkursen idag, va lite smått nervös innan men så otroligt kul det va. Har hittat de roligaste danspartnerna jag och Ida. Två sköna grabbar, så det blev mycket skratt kan jag lova!!!! Tack för idag Jocke och Johan. Jocke och jag kommer bli proffs, hahahaha eller....
Nu längtar man redan till nästa söndag...
Blev bjudna på grillat hos min mor och far sen så det va skönt att slippa laga mat :P
Nu är det äntligen premiär för Ensam mamma söker ikväll!!!! Söndag kvällarna räddade!!!! 20.00 på TV3!! Måste ses för den som inte sett det!!
Så nu blir det tv-kväll och i morn e det dags för jobb igen!!!
Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback