En fullspäckad helg!!

Skrivet 2011-02-13 @ 12:43:21
Helgen började toppenbra med buggafton på fyris park, Casanovas va det som spleade och de är jätte bra. Fick så fick jag hälsa på Hans deras trummis, sannex gamla trummis, så det va också kul, va jätte länge sen jag såg han. Det belv en underbart rolig kväll med mycket dans. Det va några stycken från buggkursen där så det va jätte kul, ett underbart gäng!!
Jag och Jocke va lagom slut när vi åkte därifrån, orkade inte ens va kvar till sista dansen :P
I lördags va det dags för Amy-Lee att döpas. Så det va finkläderna på och dra iväg ut på vintervägarna till Edebo. Jonas blev gudfar så det är jätte kul, även Pata blev gudfar. Det va ett jätte fint och mysigt dop, härligt att träffa vänner man inte träffat på länge också. Elvira tycker jätte mycket om människor och bebisar så hon trivdes :P
Lite bilder från kyrkan, en del är väldigt mörkan men hoppas det syns lite i alla fall!!
Gudfar Pata, Amy, Gudfar Jonas, mamma Tessan och pappa Linus!
Stolta gudfädrara!!
Mys mys!!
Presenterna och kortet jag gjorde till Amy-Lee
Nu är det snart dags för mig att snöra på mig buggskorna och åka iväg för en och en halv timme bugg :D Får se hur det går känner att träningsvärken från i fredgas börjar smyga sig fram :P
Fortsatt trrevlig lördag gott folk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback