Gräsänka ikväll då....

Skrivet 2011-02-18 @ 22:13:21
Magen har vart en aning bättre i dag. Så har fått i mig lite mat, men så fort man äter kniper magen som en jag vet inte vad... bara att kämpa på och äta lite itaget så hoppas jag att jag är helt bra i morgon så jag har ork att bugga på söndag!!!!  Jonas är på grabbkväll med tv-spel och bira hos Linus ikväll så det har vart jag och Elvira som haft fredagsmys och nu bara jag *vart bara jag i några timmar*
Har roat mig med Let´s Dance, datan med sannex musik och bugg videor på youtube vart annat :P men det e kul det med :D
Blir alltid lika galet sugen på att dansa när jag kollar på Let´s Dance, så då åker musiken på och så kollar man in helt otroligt duktiga dansare på nätet :) hoppas att man själv kan bli så duktig nångång :P
Puss puss på er alla vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback