Jobb idag???

Skrivet 2011-02-17 @ 13:56:50
Ja jag skulle ju jobba i dag. det höll i knappt två timmar sen va det bara att jaga vikarie och åka hem. Springa hem från bussen och in på toa (men nu åt andra hållet). Är fan som knivhugg i magen vill inte stå på benen vill bara ligga fosterställning under en filt hela tiden. Kan ju inte äta nått heller, fick precis i mig en lite skål med saftsoppa och havrekuddar, får se hur länge man får behålla det...
Elvira blir hämtad av mormor i dag i alla fall så jag kan bara ta han om mig själv hela dagen, kan vara skönt. Har ju inte så mycket energi och det behövs energi föra att leka ochs toja med henne. Vill inte ha film på hela dagarna och så tycker hon att jag är så tråkig...
Nej nu hoppas jag blir bra snart!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback