Nya buggskor :D

Skrivet 2011-02-09 @ 21:31:17
Jihhhuuu äntligen har jag köpt mig ett par ordentliga och supersköna buggskor!!!! :D Svårt att hitta ett par buggskor som man kan ha för träning men även känna sig snygg i när man ska gå ut och dansa. Funderat ett tag på vilken färg, svarta eller vita? Vill ju helst ha vita men de lär ju blir förstörda direkt med streck mm. Men jag tänkte jag måste prova de vita, och jag blev kär direkt. Så frågade jag om det e så smart att köpa vita och då sa hon i affären att det e bara att putsa och måla på för de är gjorda av läder. Då ska jag ha dem sa jag med ett stort leende :D Och visst är de ganska snygga?? Jag är super nöjd=)
Så nu längtar jag som bara den tills på fredag då det är buggafton på fyrispark!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback