Onsdag 2/2

Skrivet 2011-02-02 @ 21:34:01
Idag har jag spinnat med bästaste Ida. Pust va jobbigt det va idag, jobbigare än vanligt. Benen kändes som spagetti när vi gick därifrån. Men skönt är det :P Men det roligaste är det inte måste jag säga, tycker ju att det är mycket roligare när det händer saker hela tiden så man inte hinner kolla på klockan och inte kan sätta tankarna någon annanstans än på träningen. Så är det på Aerobics, det är GRYMT kul!!!! Det älskar jag verkligen, där kan man skingra tankarna och bara ösa. Det körde jag igår =) Utan syster min så det va lite tråkigare men det gick och svettig blev jag :P Får se, blir nog ingen mer träning denna vecka. Är så svårt att hitta balansgång mellan att vara mamma, sambo och träna! För vill ju hinna vara med mina hjärtat också, speciellt Elvira nu när jag gått upp i arbetstid så vill jag ju inte åka och träna hela tiden så jag missar varje kväll med henne.
Men tror jag hittat en ganska bra balans i det hela i alla fall.. =)
Nu blir det snart dags för att gå upp och sussa!! Ny dag med nya tag i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback