Sjukling =(

Skrivet 2011-02-16 @ 12:06:33
Japp här hade man oturen att man åkte på en ordentlig magsjuka. Fick åka hem från jobbet i måndags på alla hjärtans dag och allt =(  Men tur va det för han inte mer än av bussen så.... sen låg jag i soffan och sprang och hälsade på porslinsgudarna vart annat :( Hade ont i magen ont i kroppen och 38,3 i feber så vet i sjutton va det va för sorts magsjuka. Va hemma i går och idag med, för man är bra svag efter en sån dag. Känner mig inte helt hundra i dag heller så det va tur att jag stannade hemma. Det är så svårt att äta nu :( men men det blir nog bra till slut. Ska försöka åka till jobbet i morgon i alla fall.

När jag låg helt död här hemma på soffan kommer min underbara älskling hem med detta!!
Det va lagom tråkigt att inte kunna vara nära varandra på alla hjärtans dag men men... tar igen det med alla andra hjärtliga dagar vi har tillsammans!!
Igår blev min dag räddad genom att denna kom med posten!!!
=) Den går varm nu hela dagarna, måste ju passa på när inte Jonas är hemma  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback