Vart en skrattfylld bugg idag :D

Skrivet 2011-02-06 @ 19:43:38
Oj oj oj i dag fick jag ett skrattanfall på buggen :D Tränade på den nya snurren kavaljer dykningen i dag och jag snubblade i Jockes fötter hela tiden *fattar inte varför* och Jocke blev tokig och jag skrattade ihjäl mig. Det gjorde en del av ledarna också.. de hade nog kul åt mig, jag spred lite glädje i alla fall. Tränaren sa högt när musiken stängdes av "så skönt att höra att ni har kul i alla fall" och tittade på mig hahahah
Det behövdes verkligen för va så sura både jag och Jocke när vi kom dit i dag!! Pga..
Hatar människor som sviker när man räknar med dem!!!!!!!!! Så jävla fegt att inte säga som det är från första början istället!!!! Säg som det är på en gång så man kan försöka lösa det på annat sätt!! Väx upp!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback