27/1

Skrivet 2011-01-27 @ 20:23:29
Inte skrivit på några dagar men känn som att jag skriver samma och samma hela tiden så vet inte vad jag ska skriva om riktigt :S
Men lilla har börjat få en förkylning stackarn så hon va helt slut när hon kom hem från förskolan, ville bara mysa. Men det tackar man inte nej till men förkylningen kan vi hoppa över!!!
Så jag struntade i att åka in och träna idag, det är så svårt tycker jag att hinna med allt man vill. Vill ju vara mycket mer med Elvira än vad jag är, ännu värre är det nu när jag börjat jobba heltid. Känns ganska jobbigt nu faktiskt när jag gjort det ett tag, för hennes del är det ingen fara det är jag som vill va med henne mer. Sen vill jag ju träna försöker tre gånger i veckan, men då går det ju också bort tid med henne... det är så svårt att väga vad man ska göra ibland :/ Men tog en rask promenad idag och några övningar hemma stället när Elvira hade somnat!!
I morn är det fredag igen, skönt skönt!!!!
Puss puss///

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback