Julen 2010

Skrivet 2011-01-03 @ 21:13:13
Har ju inte skrivit på ett tag så delar nog upp lite om jul och nyår!!
Julen va fantastisk men fullt hus här hemma med alla när och kära<3  God mat blev det och en del klappar ifrån tomten =) Det måste jag berätta det va så sjukt kul så alla fick sig ett gott skratt. Med mycket om och men så blev det Jonas som blev tomte. Och han tog det på allvar och gick ut en bit på gatan med mask, lyckta och en säck över axeln.  Alla grannar tycker det va skit kul så fönsterna fylldes =) Elvira va helt chockad när hon tittade i fönstret bara stod och tittade med öppen mun typ:) sen öppnade vi dörren och han kom in, och Elvira sa titta titta hela tiden och va lite fundersam. Tomten fick en kram och allt. Så hade jonte på sig sin vinterjacka så han tog av den när han skulle dela klapparna och det skulle han inte gjort direkt Elvira "PAPPA"!!!!! och alla as garvade hahaha det va så himla kul. Oskar jontes bror filmade så jag ska försöka få upp den här sen så ska ni få se =) hahaha
Min juldukning på julafton
Till Kalle blev det glögg och pepparkakor med ost
En del av min när och kära
Elvira fick så många julklappar, vi drunknade nästa i dem :P
Elvira fick en jättefin gunghäst av moster, den älskar hon
Jag och Jonas blev bortskämda av mina föräldrar också, vi fick ett nintendo wii =)
Syster och jag <3
Elvira med några av sina nya saker på juldagen, den minen gör hon för att traktorn kör och tutar av sig själv när man trycker på en knapp =)
Det va lite smått och gått från våran jul 2101!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback