6 år tillsammans

Skrivet 2011-01-05 @ 09:48:38
1 Januari 2005 blev jag och Jonas tillsammans efter ett tags datande =) Det va verkligen inte den personen jag trodde att jag skulle dela resten av mitt liv med och ha barn och hus med. Gick tillsammans i högstadiet i tre år men pratade aldrig med varandra eller hade nått med varandra att göra. Han va den tuffa killen i från Lövstalöt =) Jonas skrattar jämt när jag säger så.. Men det va så jag kände och tyckte. Kunde aldrig i livet tro att han skulle bli intresserad av mig =) Men så blev det..  Fick min första lägenhet den sommaren efter vi blivit tillsammas, och vem är det som flyttar med utan att ens knappt fråga, utan tar sina grejer och flyttar in bara hehe =)ojojoj va oroligjag va, vilka är så dumma att de flyttar ihop efter bara ett halvår tillsammans... Men se det gick ju bra..
2007 förlovade vi oss på vår 2 års dag!
Nu bor vi ett kjedjehus och har en underbar dotter tillsammans!!!
Hoppas vi får leva ett fortsatt lyckligt och bra liv tillsammans!!!
<3  <3  <3  <3  <3 <3 <3
<3  Jag älskar dig!!! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni är så fina ihop!!! <3

2011-01-05 @ 14:32:45
Postat av: Ida

<3

2011-01-05 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback