7 januari 2011

Skrivet 2011-01-07 @ 10:04:12
Jaha vad ska jag och Elvira hitta på idag då?? Just nu sitter jag här och hon kollar på tellitubbies "bebbi" som Elvira säger. Känner för en bara slappardag, för igår va det full fart och vi fick gjort massor.
Vi åkte in tidigt till gränbycentrum för vi skulle köpa underställ och yllestrumpor åt Elvira inför förskolestarten nästa vecka. Så vi gick runt där ett ta och åt lunch där också sen åkte vi hem till Pata och Martina och fikade en sväng.
När vi kom hem fick jag nått ryck, jag rensade förrådet och plockade undan julen och satt upp nya gardiner och gjorde fint. Trodde aldrig att jag skulle ta undan julen så här tidigt någonsin, men nu kände jag bara att nu tittar vi framåt mot vår då vill jag inte ha jul hemma!!! Så det vart en hel del gjort.. =) det e så skönt!!! Så vi får se vad det blir idag!! Ska komma ut på en långpromenad när Elvira sover i vagnen tänkte jag i alla fall, om det går att dra vagnen i denna tunga snö!!!! Nu räcker det med snö!!!
Ha en trevlig dag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback