Dans ikväll!! =)

Skrivet 2011-01-29 @ 18:17:57
Elvira har mått toppen bra idag, så det va tråkigt att det blev inställt att åka till sigtuna, men men kommer fler gånger. Vart en tripp till stan istället. Nu har mina älsklingar åkt till mina föräldrar och jag sitter och väntar på gänget, för ikväll blir det dans och party till Wizex!!! =)

Välkomna till nöjesstället Möbeln i Tierp !


Välkommen till en HELKVÄLL på Möbeln den 29 januari med Wizex från höstens succé Dansbandskampen!

Boka bord och avnjut en två-rätters middag innan dansen. Pris 320 kr/pers. Entré ingår! Boka dina platser hos Gästis på tel. nr. 0293-100 05. Ca. 200 platser finnes.
Endast entrébiljett 140 kr. 
Varmt välkomna!
Trevlig kväll allesammans det ska jag ha :P
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback