En långtråkig måndag..

Skrivet 2011-01-17 @ 11:17:39
Elvira lämnade jag på förskolan 7.30 i morse. Hade tänkt att ta en långpromenad efter det men nja inte i detta halk väder, shit va halt det är ute!!!! Så vågar mig inte ut tror jag. Så det har blivit städ i garderoben och två tvättar hittills, vet inte vad jag ska hitta på härnest. Är ju några timmar kvar innan jag ska hämta Elvira så..
Men söndagen va full med roligheter istället. Jag, mamma och Elvira gick ner till läbygården på julfest. Det tyckte Elvira va super kul *jag med* Dansa runt granen va det roligsate, Elvira va så söt när hon dansade och gjorde rörelserna =) Hon hängde med så himla bra tycker jag, så det va jätte kul. Många barn, gått fika, fiskdam och tomten som kom med godispåse ja kan det bli mycket bättre. Jag missade tomten och den sista halvtimman för jag åkte iväg på bugg. Men Elvira stannade kvar med Tant Ida och hennes brorsdöttrar som hon älskar att vara med =)
Och äntligen va det dags för buggträning igen, DET ÄR SÅ SJUKT KUL!!!!!!! Va mycket repition för det va många som inte kom ihåg, så det va lite tråkigt. Jag fick själv styra och förklara för en del karlar som inte kom ihåg alls :P men men jag och Jocke kom ihåg och det va det viktiga :P Längtar redan till nästa söndag :D
Nej nu måste jag hitta på nått mer att göra, hatar att var hemma själv och inte ha nått att göra och när det är skit väder ute!!!! BLÄÄÄ!!
Puss puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback