Förmiddagen spenderades i snön...

Skrivet 2011-01-15 @ 12:12:49
:Tog en promenad ut i det härliga vintervädret på förmiddagen, kunde vart lite sol också kan jag tycka med... massa bus, spring och en hel del pulka åkning i backen blev det. Hittade en bob borta vid backarna och det tyckte Elvira va jätte kul =)
Elvira blev trött av att åka pulka så den här stilen hade hon på vägen hem =)
Nu sover snuttan och vi sitter med en varsin god kopp kaffe. Elvira har inte ätit lunch på typ hela veckan så det e lite små jobbigt men hon äter jätte bra frukost och middag med sen så.. hon överlever :P
Snart blir det till att packa i hop alla saker så ska vi fara till Läby till mina päron. Vi ska äta middag där sen ska Jonas fara in till Pata och jag ska till Skuttunge och bugga med Jocke =) jag längtar sååå* ska bli super kul!! Elvira får va med morfar och mormor, men det tackar inte hon nej till kan jag lova!!
Ha en bra lördag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback