Helgen!

Skrivet 2011-01-24 @ 21:04:53
I Lördags vart det fika hos mormor min, mys mys. Sen vart det hem och göra en enkel men underbart god middag, nacho tallrik =) Jag gjorde mig i ordning sen och drog iväg in till syster för att ha en kväll med henne och systrarna Eriksson. Och det blev en toppenkväll, många goa skratt. Det kom en hel del folk sen, så det blev lite party där och ingen krog, skönt!! Men det blev lite sent  04.30 "nej nu måste vi fan sova" så jag är fortfarande lagom trött :P men men kul va det i alla fall.
Den goda middagen!!
Elvira vill också bli fin när mamma stod och fixade sig :P
Det vart en underbar kväll med de bästa brudarna <3 Många skratt, lite dans!!
Jag fattar ingenting, den här killen va grym på att trolla med kortleken. Jag satt hur koncentrerad som helst men nej, vart hur chockad som helst fattar inte att man kan göra sånt där!!!!
Sen va det självklart bugg i söndags, fick äntligen börja lära oss "långdansen" som den kallas. Det är en snurr som man ser väldigt ofta och har gjort den själv också men inte kunnat ordentligt, så det är skit kul. Men det vart lite väl mycket när man tränade bara på den om och om igen så jag blev faktiskt åksjuk, snurrade i skallen som om jag åkt karusell kunde inte ens få i mig middag för jag mådde så illa :P men men måste få in ballansen snart och säga till den man dansar med att köra några turer i mellan.  Hehehe men det blir nog bra till slut!!!
Nej nu blir det snart sängen, måste ta igen lördagen, är fortfarande trött :P
Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback