Hemskickad :P

Skrivet 2011-01-14 @ 11:20:43
Ja det går så bra på inskolningen och Elvira märker knappt av mig så de tyckte jag skulle gå hem. Får se om det går bra att äta lunch och vila själv för tösen. Men jag tror inte det är några problem alls, och verkar vara så trygg där redan och jag litar på personalen för de är toppen allihop =)
Så nu ska jag bara hitta på nått att göra, städa lite här och där kanske?? Städa städa varje freda heter det ju säger pippi :P Det blir nog dansbandmusiken på högsta volym och lite plock och städ.. =) Kollade nyss in Möbeln sida och det har kommit upp tre härliga dansbands kvällar inte så långt bort så nu man taggad!!!!! :P
Trevlig fredag alla kära vänner!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback