Lördag 8/1

Skrivet 2011-01-08 @ 19:45:31
Sitter med färg i håret, äntligen ska jag bli fin i håret igen :D Har klippt mig och nu är färgen i och star dags för slingor i också :P hoppas det blir bra!!

Har vart på stan i dag och träffat gamla goa tjejgänget!! Alla förutom Anne kunde komma så det va lite tråkigt *hon va saknad* men får hoppas hon kan hänga med en annan gång. Hade velat träffa henne med stor magen :) Men vi fick gosa lite var med mysiga Melissa i alla fall, hon fick gå laget runt bland alla tanter :P jag undar jag va hon tänkte med alla gosi gos röster hehehe men hon e sååååå mysig.  E så härlig att träffa alla när alla e hemma i Uppsala och vi hittar en stunda då alla kan. Va bra länge sen nu vi sågs men det känns som det va igår när vi väl ses =)

Nej nu e det dags att skölja ur och se hur håret blir, sen fika och ett glas rött till med älsklingen mor far och syster, vira är nog med ett tag till hon med...

Trevlig lördag kväll allesammans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback