Tillbaka till vardagen!!

Skrivet 2011-01-10 @ 19:57:28
Då va denna måndag snart över... Vart planeringsdag på jobbet idag, bara ca 5 barn kom och hade missat att det va stängt på fritids :P finns alltid några!! Vart inte en så givande dag för mig som ass för det va bara info på förmiddagen och lite snack i arbetslaget, sen va det planering hela eftermiddagen och jag hade inget att planera direkt så jag tog alla mina böcker och papper och åkte hem och läste lite. Så nu kan jag komma som en ny inläst toppen bra ass till skolan i morn :P ska bli kul att komma tillbaka till den vanliga vardagen i morn efter jullovet!  Men det blir bara en dags jobb sen är det ledighet igen för inskolning för hjärtat mitt.
Jag och Jonas va på nya förskolan i dag på möte och det verkar toppen bra verkligen. Jätte mysig personal verkar det va, mysiga lokaler, liten barngrupp, trevliga föräldrar, kokerska som laga all mat själv från grunden och bakar bröd och gör egen varm choklad till barnen =) Kan nästan inte bli bättre. Så ser så mycket fram emot onsdag när vi och fem barn till ska starta det hela.
Elvira kommer nog tycka att det kommer bli jätte kul att få träffa massa roliga kompisar igen efter denna långa ledighet. Först en busdag hemma till med pappa!! =)
Trevlig måndag kväll mina vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback