Tisdag 18/1

Skrivet 2011-01-18 @ 19:59:25
Va på jätte bra humör när jag kom hem efter ett underbart super roligt aerobics pass, så himla kul det är mad aerobics!!!!! Längtar redan tills nästa tis, men det e ett spinn pass och ett step pass kvar denna vecka också så att... men  aerobics slår allt :D Men nej då sen kommer Jonte och visar elräkningen, där förstördes det topphumöret. FAN VAD JAG HATAR ATT DET VART SÅ KALLT!!!!!!!  Jag som är så glad att kontot kommer ha 5000 kr extra denna månad  för att jag gått upp i tid på jobbet igen, så igår beställde jag kläder till mig själv på rean, fyndade ordentligt :P men det känns ju sådär nu när man fick den där räkningen, så får väl se om man kan behålla kläderna eller ej :(
Jaja vi kommer klara det i alla fall, som sagt det blir några tusen till nu mot vad vi är vana vid så..
Sen har jag blivit så jävla dålig i hyn igen :( jag blir galen vet inte vad man ska använda eller göra för att få vara fin i hyn jämt, nån som har nått bra tips?? :/
Nej till nått positivt och det är att Elvira älskar sin nya förskola, farmor hämtade henne idag och hon fick dra henne där ifrån idag igen :P hon tycker det e så roligt där och det är jag sååå glad för!!!
Nej nu är det snart dags för handboll och en god apelsin!! *mums*
God kväll god kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback