Trött måndag!!

Skrivet 2011-01-31 @ 19:05:43
I natt va jag upp 2 eller 3 gånger för Elvira va ledsen. Tror eller det ser ut som att alla fyra hörntänder är på väg upp så det är nog det som spökar, säkert därför hon fick den där febern. Annars brukar inte feber och förkylning gå över så fort... Vill inte äta speciellt mycket heller så... Men till middag gjorde vi spagetti och köttfärs sås och det vräkte hon i sig för det älskar hon så det va skönt!!  Men så idag har jag varit riktigt trött, är det nu med så det blir nog tidig kväll ikväll...


Fick rekommendationen av min syster att köpa en foundationborste.. så hon som jobbar på Åhléns fixade en till mig. Och shit va bra den är!!!!! Trodde aldrig att det skulle funka bra att lägga på foundation med en bortse.... men det är hur smidigt som helst, man kommer åt jätte bra och så blir det ett jätte fint och jämt lager. Måste verkligen rekommendera vidare den skarpt!!!!! Måste provas!!!!!!!!!
Nej nu blir det soffläge med riskaka och apelsin snart innan jag ska få upp och sussa!!!
Puss kram//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback